استراتژی مساف

بدون آموزش موفقیتی حاصل نمی شود.

No Success Without Training

قویترین و بهترین ایده ها و استراتژیها توسط نیروهای انسانی پیاده سازی و اجرا میشود. امروز نیروهای انسانی آموزش دیده و کارآمد قویترین حربه رقابتی سازمانها و شرکتها در عرصه پر چالش کسب و کار است.

سازمانها و شرکتهای پیشرو سازمانهایی هستند که دائماً در حال یادگیری هستند. و بطور پیوسته مهارتها و شایستگی های کارکنان خود را بهبود و یا افزایش می دهند. مدیران باید توجه داشته باشند که آموزش، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.به دلیل جهان متغیر و متحول امروز سازمان هااگر مدیران، خود و کارکنان خود را تغییر ندهند و علم خود را (update ) به روز ننمایند، باید منتظر نتایج زیانباری باشند که ممکن است هرگز فرصت جبران آن را پیدا نکنند.

 

 

تاکنون هیچ قهرمان ورزشی بدون مربی قهرمان نشده است.

شرکتها برای قهرمان شدن و قهرمان ماندن نیاز به مشاور دارند.

برای پیشگیری از آسیب های احتمالی که ممکن است در اثر انتخاب مشاور نامناسب به شرکت شما وارد شود. به سوالها و جوابهای زیر توجه فرمایید.لطفا قبل از اینکه جوابها را ببینید ابتدا کمی در مورد جوابها فکر کنید سپس جوابها را ملاحظه فرمایید.

فرق فرق مشاور بازایاب با مدرس بازایاب

مدرس یا استاد دانشگاه بازاریابی کسی است که عموما دارای تحصیلات آکادمیک بازاریابی بوده و فاقد تجربه عملی شخصی در زمینه بازاریابی است. اما مشاور بازاریابی کسی است که علاوه بر تحصیلات آکادمیک دارای تجربه عملی و موفق در زمینه بازاریابی باشد. متاسفانه در کشور ما اغلب کسانی که به حرفه مشاوره بازاریابی می پردازند فاقد تجربه لازم هستند و در خیلی از موارد موجبات ضرر و زیان شرکتها را فراهم می کنند. در این بین، هستند کسانی که حتی تحصیلات تخصصی بازاریابی ندارند و به امر تدریس و برگزاری سمینار در زمینه بازاریابی اشتغال دارند و خود را مشاور بازاریابی معرفی می کنند.

 

مشاور خوب باید دارای چند ویژگی باشد:
1- تحصیلات رشته بازاریابی از مراکز دانشگاهی معتبر داشته باشد.
2- دارای تجربه عملی در بازار ایران باشد. کسی که تاکنون حتی یک قوطی کبریت نیز نفروخته است، مطمئن باشید برای شما نیز نمی تواند کاری انجام دهد.
3- دارای شم اقتصادی باشد. بازاریابی نیز همانند رشته مدیریت فقط علم نیست بلکه علم و هنر است. کسی که شم اقتصادی نداشته باشد نمی تواند وضعیت اقتصادی مملکت را تجزیه و تحلیل کند. کسانی دارای این صلاحیت هستند که خودشان شخصاًو با سرمایه خودشان یک کسب و کاری را در ایران با موفقیت اداره کرده باشند.
کل«اگر» طبیب بودی سر خود دوا نمودی
ارسال شده در : 1390/1/10 - 07:27:44

این صفحه را برای یک دوست بفرستید.

با تشکر ! پيام شما ارسال شد

کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به شرکت مساف مي باشد .